A la primera classe de l’Assignatura Atenció a l’alumnat amb necessitat específica de
suport educatiu a l’escola hem realitzar una petita aproximació per conèixer el
marc normatiu legal vigent pel qual es regula l’educació inclusiva a les Illes
Balears.
Aquests documents legals es poden descarregar directament des de la plana
web de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears
( http://www.weib.caib.es ). Són documents
que es poden descarregar en format “PDF” i poden ser consultats sempre que es
vulgui:
-
Decret
32/2014, de 18 de Juliol, pel qual s’estableix el currículum de l’educació
primària a les Illes balears. https://ce2.uib.es/estudis1617/course/view.php?id=446
-
Decret
39/2011, de 29 d’abril, pel qual es regula l’atenció a la diversitat i l’orientació
educativa en els centres educatius no universitaris sostinguts amb fons
públics. https://ce2.uib.es/estudis1617/mod/resource/view.php?id=28329
-
Instruccions
per a l’organització i el funcionament dels centres docents públics de segon
cicle d’educació infantil i educació primària per al curs 2016-2017 https://ce2.uib.es/estudis1617/mod/resource/view.php?id=226155
-
Decret
71/2008, de 27 de Juny, pel qual s’estableix el currículum de l’educació
infantil a les Illes Balears. https://ce2.uib.es/estudis1617/course/view.php?id=446
Aquests documents els havíem de llegir per grups
cooperatius, és a dir, cada membre del grup s’havia de fer “expert” en una part
o en un document segons com fèiem la repartició, de manera que cada un dels membres
que formam el grup rebia una part del treball i després ho havia de posar en
conjunt amb la resta del seu grup per saber-ho tot.
I, una vegada que hem treballat tots els documents, hem
utilitzat una aplicació interactiva en línia que es diu THATQUIZ per anar contestant
a les preguntes de manera grupal i, de manera individual, contestar un KAHOOT.
No hay comentarios:
Publicar un comentario